دانلود کامپوننت فارسی حق اشتراک rs membership جوملا با واحد تومان | بومی سازی شده

کامپوننت فارسی با واحد تومان rs membership

با استفاده از این کامپوننت میتوانید یک سیستم حرفه ای و کارآمد عضویت در سایت با حق اشتراک  معین روزانه , ماهانه و یا سالانه برای کاربران وب سایت جوملایی خود ایجاد کنید. کامپوننت فارسی RS membership نخستین کامپوننتی است که در استدیو طراحی سایت پارس یو آی منتشر میشود که بومی سازی شده و در آن میتوانید از تومان برای ارائه سرویس حق اشتراک خود استفاده کنید .

 برای دانلود کامپوننت به استدیو طراحی وب سایت پارس یو آی مراجعه کنید و یا اینجا کلیک کنید

دانلود قالب رایگان شرکتی و شخصی astrum وب سایت نسخه html

دانلود قالب رایگان سایت

astrumنام قالب رایگان html است که چندی بیش در سطح اینترنت منتشر شد و ما امروز قصد داریم این قالب را برای شما کاربران گرامی به رایگان عرضه کنیم تا در صورت نیاز به ساخت و پیاده سازی وب سایت های شرکتی و یا شخصی از آن بهره مند شوید . شما با استفاده از این قالب که در طیف رنگی سفید و سبز طراحی و پیاده سازی شده است میتوانید یک وب سایت شرکتی داشته باشید

صفحات داخلی این قالب

  • نمایش ریسپانسیو صفحه نخست
  • صفحه سرویس ها و خدمات
  • صفحه جدول نمایش قیمت خدمات
  • صفحه تایپوگرافی سایت
  • صفحه FAQ
  • صفحه درباره ما
  • صفحه تماس با ما
  • صفحه نمونه کارها
  • صفحه وبلاگ و اخبار و اطلاعیه ها

 برای دانلود قالب به استدیو طراحی سایت پارس یو آی مراجعه کنید و یا اینجا کلیک نمایید.

دانلود قالب رایگان html با نام app zone مناسب سایت ارائه محصول

چنانچه قصد دارید یک محصول , یک فروشگاه ساده و یا یک وب سایت تک صفحه ای ارائه اپلیکیشن راه اندازی کنید و یا اگر میخواهید نمونه کارهای خود را بصورت ساده با توضیحات در قالب های مختلف به کاربرانتان نمایش دهید , این قالب مناسب کار شما میباشد .که میتوانید برایگان از استدیوطراحی سایت پارس یو آی دانلود و استفاده نمایید . 

 برای دانلود به استدیو طراحی سایت پارس یو آی مراجعه کنید و یا اینجا کلیک کنید

دانلود قالب رایگان سایت شرکتی absolution با html5

قالب رایگان html وب سایت شرکتی absolution , یکی دیگر از قالب های ارائه شده در استدیو طراحی سایت پارس یو آی میباشد که به طراحان و مدیران امکان ایجاد و ساخت یک وب سایت شرکتی و اداری را میدهد . در این قالب ساده و ریسپانسیو از سه رنگ سبز , سفید و طوسی استفاده شده است که ظاهری زیبا با رابط کاربری بسیار مناسبی را برای کاربران ایجاد میکند .

 برای دانلود به استدیو طراحی وب سایت پارس یو آی مراجعه کنید و یا اینجا کلیک کنید

دانلود قالب رایگان سایت شخصی و شرکتی Aeolus ریسپانسیو

اگر قصد دارید یک وب سایت شخصی برای نمایش نمونه کارهایتان و یا یک وب سایت شرکتی برای نمایش محصولاتتان به همراه اعضاء تیم و اخبار و لیست قیمت محصولاتتان ایجاد نمایید , پیشنهاد میکنیم از این قالب کاربردی و زیبا استفاده نمایید . این قالب دارای رنگ بندی آبی و سفید است که در سه طرح مختلف در صفحه نخست طراحی و کد نویسی شده است .

 برای دانلود به استدیو طراحی سایت پارس یو آی مراجعه کنید و یا اینجا کلیک کنید