در پرونده فیلتر تلگرام دو قاضی بازداشت و باقی تحت تعقیب هستند

غلامحسین اسماعیلی در یازدهمین نشست خبری امروز با رسانه‌ها ضمن تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع)  گفت: در مجموعه کشور و به ویژه قوه قضاییه قوانین و مقررات ابزار اصلی تحقق و اجرای عدالت است. ما برای اجرای عدالت نیازمند قانون خوب، مجری شایسته و قاضی عادل و فرهیخته هستیم.

وی افزود: در دوره جدید قوه قضاییه در جهت تامین و اصلاح قوانین و مقررات مورد نیاز یکی از معاونت‌های فعال این قوه، معاونت حقوقی بوده است که این معاونت در ۵ ماه اخیر سال جاری تاکنون با بسیج همه امکانات و بهره گیری از چهره‌های علمی ۱۵ لایحه و دستورالعمل مورد نیاز تهیه و تدوین کرده است که آیین نامه‌ها به  تصویب رسیده و ابلاغ شده است.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: برخی از لوایح مهم مثل لایحه امنیت بانوان، لایحه ثبت شرکت‌ها و لایحه موسسات غیرتجاری و لایحه اداره و بهره برداری از آپارتمان‌ها در قوه کارشان به اتمام رسیده و  به دولت ارسال شده است.

وی گفت: در زمینه تثبیت مالکیت و اعتباربخشی به اسناد رسمی و به مرور حذف معاملات عادی در مورد املاک در چرخه قراردادها و نقل و انتقال املاک، اهتمام جدی داریم و تدوین قوانینی که بتواند با تثبیت مالکیت از طریق رسمی زمینه پرونده‌های فراوانی در اثر معاملات عادی  ایجاد  شود را در دستور کار قرار دادیم  تا  خدمتی انجام شود اما نیاز به قوانین داریم.

برای خواندن ادامه به لینک روبرو مراجعه کنید پرونده فیلتر تلگرام دو قاضی بازداشت و باقی تحت تعقیب هستند و یا وارد سایت ایران شوید

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.